Witaj na oficjalnej stronie/forum sieci serwerów cs zajawka^ : ) Sieć obecnie składa się z dwóch serwerów counter-strike 1.6 FFA oraz 4FUN.
Aktualnie przeglądasz stronę jako GOŚĆ. Proponujemy się zalogować. Nie posiadasz konta na naszej stronie? Załóż je ZA DARMO
Po zalogowaniu uzyskasz pełny dostęp do strony/forum. Oczywiście zniknie również informacja, którą właśnie przeczytał(aś)eś : )
Zobacz temat
 

Najlepsze, znane Wam kawały!

Drukuj temat
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 14:27
Awatar
Funkcje:
 
Ranga:
 Gęba mu się nie zamyka
Statystyki:
postów: 886
rejestracja: 14.10.09
pomógł: 38
Ostrzeżenia:
Ocen post: 1 / 2  
Witam umieszcam ten temat ponieważ czasem mam złe dni i nie mam humoru a myślę że w takich sytuacjach kilka dobrych kawałów rozśmieszy mnie i was bo wiem że wy też czasem macie takie dni
P.S prosiłbym w tym temacie pisaniu tylko indywidualnie kawałów i tylko napisanie 1 posta będziecie chciali dodac nowy kawał to używać opcji edytuj


1 Czemu blondynka umarła gdy piła mleko??... Odpowiedź : Bo krowa usiadłaPfft
2 czemu blondynka nie może pracować jako Windziarka?... Odpowiedź : bo nie zapamiętałaby trasy
3 Jak z 10 blondynek wybrac najglupsza ? Odpowiedź: Losowo
4 Co powstanie, gdy do skorupki orzecha włoskiego włożymy mózg blondynki? Odpowiedź : Grzechotka
5 Czym się różni blondynka od papieru toaletowego? Odpowiedź: Papier toaletowy się rozwija
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 14:38
Ranga:
 Często gada
Statystyki:
postów: 296
rejestracja: 14.10.09
pomógł: 6
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
OK teraz ja pare o blondynkach Smiech

Jak giną szare komórki blondynki ?
Odpowiedź : W samotności.
Co robi blondynka gdy wstaje ?
Odpowiedź : Ubiera się i wstaje.
Czemu blondynka biega na około komputera?
Odpowiedź : Szuka wejścia do internetu.
Teraz dłuższe

Wychodz blondynka i zastanawia się "wodnik czy panna, wodnik czy panna"
Wraca się i pyta lekarza
-Panie doktorze to był wodnik czy panna?
- Rak proszę pani.




Pracuje blondynka, na drodze. To znaczy maluje te takie pasy ;d. Pierwszego dnia pomalowała 10km drogi, drugiego 5 a trzeciego tylko 2.
Pracodawca zdziwiony pyta :
-Czemu malujesz co raz mniej ?
- Bo codziennie dalej do tego pudła z farbą ! ;D
Edytowane przez gallanonim dnia 10/28/2009 14:38
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 14:42
Awatar
Ranga:
 Coś tam burknie
Statystyki:
postów: 38
rejestracja: 15.10.09
pomógł: 0
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
Był sobie Rusak , Polak i Niemiec

Diabeł kazał dla każdego wybrac po broni :

Polak wybral zwykły pistolet

Niemiec Karabin

i diabel kazal dla nich wsadzic sobie broń w dupe

Niemiec beczy i sie smieje ...

Diabel pyta czemu beczy on na to ze go boli a z czego sie smiejesz bo ruski czolgiem jedzie <lol>
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 17:41
Awatar
Ranga:
 Niemowa
Statystyki:
postów: 19
rejestracja: 25.10.09
pomógł: 0
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
- Nauczycielka prosi Jasia:
- Jasiu wytrzyj tablicę.
- Nie.
- Jasiu wytrzyj!
- No dobra. Ale gdzie jest szmatka?
- Poszukaj gdzieś w szafce.
- Przez ten czas nauczycielka pyta dzieci:
- Kochane dzieci co napisalibyscie na moim grobie gdybym umarła?
A Jasiu znalazł szmatę i mówi:
- Tu leży ta szmata!


Blondynka dzwoni do brunetki
-Czesc , co robisz
- gadam z toba
- aha to nie przeszkadzam czesc




Beka
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 18:04
Ranga:
 Zaczyna gadać
Statystyki:
postów: 103
rejestracja: 14.10.09
pomógł: 2
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
Siedzi se baca, cyta se gazete, a stara z córką ksontajom sie po kuchni.
Matka patsy na córke i mówi:
- Maryś, dyć mi w ocach puchnies.
- Ale, co mama takie zeczy!
- Maryś, dyć widze, co mi w ocach puchnies!
- Ale, co mama takie zeczy!
Na to baca łodsłania sie zza gazety i mówi:
- A bo ponastawiacie te dupy w nocy i nie wiadomo która cyja! :D

Turyści przyjechali w góry i postanowili przenocować u bacy. Wieczorem gdy kładą się spać mówi Baca:
- Ja się kładę w środku a wy na boki.
Rano turysta się budzi i mówi do drugiego turysty:
- Ty, w nocy mi ktoś konia walił.
Na to drugi:
- No mi też.
Baca się budzi i zaczyna mówić:
- Ale sen miałem... taaaka lawina mnie goniła, a ja uciekałem i taaak kijkami machałem...
Edytowane przez RePrEzEnTaNT dnia 10/28/2009 18:05
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 18:47
Awatar
Ranga:
 Coś tam burknie
Statystyki:
postów: 47
rejestracja: 27.10.09
pomógł: 0
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
No to byly sobie 3 jaskolki
I pierwsza radosna mowi:
-Ale mam zajebisty zloty zegarek..
Na to druga"
-Ale mam zajebista krowe..
Trzecia smutna bo nic nie ma.. Smutny
Po tygodniu znow sie spotykaja..
I pierwsza mowi:
-Kurwa zginal zloty zegarek..
Druga:
-Kuzwa krowa mi uciekla..
Na to 3 patrzac pod skrzydlo mowi:
-O ja pierdole juz w pol do piatej trza krowe wydoic..

BekaD
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 20:17
Ranga:
 Zabiera głos
Statystyki:
postów: 74
rejestracja: 14.10.09
pomógł: 3
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
Jasio przychodzi ze szkoły i mówi do ojca że dostał 5 i w morde
Tato: Za co dostałeś 5?
Jasio: Bo pani mnie zapytała ile jest 6*7
Tato: A za co w mordę?
Jasio: Bo pani mnie zapytała ile jest 7*6
Tato: To przecież to jeden huj
Jasio: No tez jej tak powiedziałęm
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 22:49
Awatar
Ranga:
 Gada jak najęty
Statystyki:
postów: 364
rejestracja: 14.10.09
pomógł: 11
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
Małgosia napisała jak robią kury- cip cip cip cip. Pani mówi do Jasia:
- wytrzyj tablice.
Na to Jasiu:
- ścierki nie ma.
I zaczął lizać. Kiedy wrócił do domu mama zapytała:
- dlaczego masz taki biały język?
Jasiu na to:
- Mamo, wiesz ile cip się nalizałem!



Jasiu w szkole usłyszał słowo kurwa. Mamo co to znaczy kurwa? - kluska. Na drugi dzień Jasiu usłyszał spierdalaj . Mamo co to znaczy spierdalaj ? -przepraszam .Potem jedzą obiad Jasiu : kurwa ci upadła! Przeproś! - Spierdalaj..........
Edytowane przez b o t e q dnia 10/28/2009 22:50
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 23:39
Awatar
Ranga:
 Coś tam burknie
Statystyki:
postów: 47
rejestracja: 27.10.09
pomógł: 0
Ostrzeżenia:
Ocen post: 0 / 0  
Niczym..

Leci babcia samolotem a dziadek tez czyta gazete...

Czy tez...

Jada dwa czolgi jeden w lewo drugi zolty....

Albo..

Siedza dwa golebie na dachu jeden grucha drugi jablko...

BekaD
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10/28/2009 23:46
Awatar
Ranga:
 Gęba mu się nie zamyka
Statystyki:
postów: 808
rejestracja: 14.10.09
pomógł: 53
Ostrzeżenia:
Ocen post: 1 / 0  
Jedzie facet tirem przez miasto, przejeżdżając pod mostem zaklinował się, przyjechała policja i policjant się pyta:
- co zaklinowało się?
a facet
- nie kur... most wiozłem i mi paliwa zabrakło...Pfft


Amerykanin mowi do Polaka:
- OK, we have Bush... But we also have Stevie Wonder, Johnny Cash and Bob Hope!
Na to Polak:
- Well, we have Kaczynski... No Wonder, no Cash and no Hope...


Idzie czerwony kapturek przez las, spotyka wilka:
-wilku, dlaczego masz takie wielkie oczy?
-spier_alaj, nie widzisz że sram


i ten :D
Pewną noc hrabia przespał w hotelu
. Wychodząc mówi do pokojówki:
- Zasłałem łóżko
A pokojówka na to:
- Dziękuję bardzo, panie hrabio.
A on:
- Płoszę bałdzo.
Osiągnięcia
na forum
Możesz odpowiedzieć na tego posta. Wystarczy się zalogować. Nie posiadasz konta? załóż za darmo.
Przeskocz do forum:
Ankieta
Jakie serwery powinny pojawić się po przerwie?









Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

11/12/2017 11:42
budzimy sie do życia ? pograłbym .. ;]

26/10/2017 04:57
Halo halo , nie dyskutować!

22/10/2017 13:01
Strona działa więc można spamować!

06/10/2017 13:35
co tu sie odpierdala ;-)

15/06/2017 17:43
Nie da się teraz nie wejść od czasu do czasu i poklikać tego.Tych wszystkich dzbanów i to że zostali tak nazwani, nie da się zapomnieć o tak ; ]

13/06/2017 00:11
A jak myślałeś, SzuSzu? - Starzy bryniole dalej piją benzynę... ; ] Gori pije ocet, sQn to gej a VIKEy właśnie wstał z grobu ;P Na zajawce^ od zawsze sporo się działo. Pozdrówki dla wszystkich, których pamięć nie zawiodła, pjona

11/06/2017 12:35
Szuszarkooo, pewnie, że tak ! :D Pozdrawiam ;)

08/06/2017 18:20
dobrze wiedzieć że ktoś tutaj od czasu do czasu zagląda ; )

06/06/2017 16:30
yo ;)

23/04/2017 15:24
Bang Pfft 6 lat mnie tu nie bylo :D

STATYSTYKI REJESTRACJI
Dzisiaj: 0
Wczoraj: 8
W tym tygodniu: 8
W poprzednim tygodniu: 0
W tym miesiącu: 8
W poprzednim miesiącu: 68
W tym roku: 4317
Zarejestrowanych: 27506
Najnowszy: AronDobrzynski
SOLENIZANCI
  DZISIEJSI SOLENIZANCI
  NADCHODZĄCE URODZINY
yxixum   (13.12)
mudzyn   (13.12)
culturedloser32   (14.12)
K4Zzzz   (14.12)
igolujos   (15.12)